REGULAMIN OBIEKTU
Prosimy o zapoznanie się z kilkoma zasadami panującymi w naszym obiekcie, pozwoli
to bowiem obu stronom uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, a nam skoncentrować się
na zapewnieniu Państwu komfortowego i miłego wypoczynku.
1. Hotelik prowadzi działalność w zakresie usług noclegowych.
2. Klienci hoteliku korzystający z usług ośrodka zobowiązują się przestrzegać postanowień
niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w
sytuacjach wyjątkowych do próśb pracowników obiektu.
3. Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nieprzestrzegania przez
klientów hoteliku zawartych w regulaminie zasad oraz zarządzeń.
4. Opłaty za zakwaterowanie w hoteliku oraz wyżywienie uiszczane są za pomocą płatności
gotówkowej, poprzez system płatności na stronie internetowej Espago Link, przelew24 oraz
płatności kartą kredytową/debetową w recepcji budynku.
5. Należność za pobyt oraz opłata klimatyczna pobierana jest w dniu przyjazdu, zgodnie z
ustalonym przez Państwa terminem, najpóźniej jednak w dniu następnym do godziny 12.00.
Prosimy bardzo o dotrzymanie tego obowiązku.
6. Klienci hoteliku zobowiązani są dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe u naszego
pracownika. W celu potwierdzenia tożsamości, klient ma obowiązek okazać się dokumentem
z fotografią (Ust. z 10.04.1974 o ewidencji ludności i dowodach osobistych Dz.U. z 2001 nr
87 poz.960).
7. Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych
zameldowanych gości naszego hoteliku. Jesteśmy jednak zobowiązani do meldunku każdego
gościa. Z góry dziękujemy za wyrozumiałość.
8. W ośrodku obowiązuje doba hotelowa od godz.15.00 w dniu przyjazdu do godz. 11.00 w
dniu wyjazdu.
9. Najmując pokój, gość określa czas swego pobytu, a w przypadku braku takiego
określenia przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę. Przedłużenia pobytu poza
okres wskazany w dniu przybycia, gość powinien zgłosić w recepcji do godziny 10:00 dnia,
w którym upływa termin najmu pokoju. Hoteliku nie może uwzględnić życzenia przedłużenia
najmu pokoju w przypadku braku wolnych miejsc
10. Klient hoteliku przywożący ze sobą psa lub inne zwierzę domowe obowiązany jest
zachować wszelkie środki bezpieczeństwa, ażeby zwierzę nie zagrażało innym
wczasowiczom, bądź pracownikom hotelu, w szczególności zwierzę powinno być
prowadzone na smyczy i mieć założony kaganiec. Pełną odpowiedzialność za szkody
spowodowane przez zwierzę ponosi jego właściciel bądź osoba, pod której opieką pozostaje
ono w hoteliku
11.Za pobyt psa w hotelu pobiera się opłatę w wysokości określonej przez „Cennik usług
hotelu”. Pobyt innych zwierząt niż psy należy uzgodnić z pracownikiem hoteliku
12.Informujemy, że nie odpowiadamy za pozostawione w pokoju noclegowym mienie
klienta.
13.W hoteliku obowiązuje cisza nocna trwająca w godzinach 22.00 – 6.00.
14.Klient może organizować uroczystości okazjonalne w wynajmowanym pokoju tylko po
uprzednim uzyskaniu zgody kierownictwa hoteliku w granicach czasowych określonych tą
zgodą.
15.Gość ponosi pełną odpowiedzialności materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub
zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych (również zagubienie
kompletu kluczy) hotelik powstałe z jego winy lub winy odwiedzających. Za zniszczenia
wykryte po opuszczeniu pokoju po wcześniejszej konsultacji z najemcami zostaną oni
obciążeni kosztami naprawy.
16.Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej oraz ogólnego bezpieczeństwa w
pokojach nie wolno używać grzałek, kuchenek mikrofalowych, grzejników, urządzeń
gazowych, przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, niestanowiących
stałego wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz
komputerowych.
17.Wymagana jest wcześniejsza rezerwacja terminu i pokoju. Nie gwarantujemy
zapewnienia zakwaterowania osobom nieposiadającym rezerwacji. W przypadku
wcześniejszej rezerwacji stosuje się uprzednią wpłatę zaliczki w wysokości do 40% ogólnej
kwoty zamówienia.
18.Zaliczka zwracana jest w całości w przypadku, gdy nie dojdzie do realizacji usługi z winy
obiektu.
19.Zaliczka przepada w całości w przypadku odwołania przez klienta rezerwacji pobytowej,
jeśli odwołanie nastąpiło na 7 i mniej dni przed zarezerwowanym terminem, jednocześnie
informujemy, że w przypadku skrócenia pobytu po dokonaniu meldunku nie dokonujemy
zwrotów.
20.Przy organizacji większych imprez, jak np. pobyt grup szkolnych, zakładowych,
kursokonferencji, wymagane jest uprzednie zawarcie umowy określającej szczegóły
zamówionej usługi.
21.W obiekcie zabronione jest:
• zakłócanie spokoju, np. wykonywanie lub odtwarzanie
głośnej muzyki bez zgody kierownictwa
• zapraszanie i przyjmowanie gości (osób
niebędących klientami pensjonatu) w pokojach bez zgody kierownictwa
• zachowanie gości i
osób korzystających z usług ośrodka nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości,
kierownictwo oraz pracownicy mogą odmówić bowiem dalszego świadczenia usług osobie,
która narusza tę zasadę
• zachowanie powszechnie uznawane za nieprzyzwoite
• palenie tytoniu na terenie obiektu
22. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom:
• będącym pod
widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających
• które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny.
23. Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia
hotelu bez zwrotów kosztów.
24.Kara za palenie papierosów oraz niewłaściwe użytkowanie pokoju, powodujące jego
drastyczne zabrudzenie ustalana jest indywidualnie, lecz nie jest mniejsza niż 1500 zł, oraz
jest naliczona w stosunku do nakładów poniesionych na przywrócenie go do pierwotnego
stanu.
25.Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa będą
odesłane na jego koszt na wskazany adres. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji
przedmioty te przechowane zostaną przez miesiąc, a następnie zniszczone.
26.Świadczymy usługi zgodnie ze swoją kategorią, w przypadku zastrzeżeń, reklamacji
dotyczących co do jakości usług, gość proszony jest o zgłoszenie ich nie później niż dobę od
momentu meldunku, reklamacje składane w dniu wykwaterowania nie będą rozpatrywane.
Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z
przyczyn od nas nie zależnych Np. przerwy w dostawie prądu czy wody.