Regulamin

Regulamin

REGULAMIN OBIEKTU


Prosimy o zapoznanie się z kilkoma zasadami panującymi w naszym obiekcie, pozwoli

to bowiem obu stronom uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, a nam skoncentrować się

na zapewnieniu Państwu komfortowego i miłego wypoczynku.


1. Hotelik prowadzi działalność w zakresie usług noclegowych.

2. Klienci hoteliku korzystający z usług ośrodka zobowiązują się przestrzegać postanowień

niniejszego regulaminu, przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz stosować się w

sytuacjach wyjątkowych do próśb pracowników obiektu.

3. Nie ponosimy odpowiedzialności za szkody będące wynikiem nieprzestrzegania przez

klientów hoteliku zawartych w regulaminie zasad oraz zarządzeń.

4. Opłaty za zakwaterowanie w hoteliku oraz wyżywienie uiszczane są za pomocą płatności

gotówkowej, poprzez system płatności na stronie internetowej Espago Link, przelew24 oraz

płatności kartą kredytową/debetową w recepcji budynku.

5. Należność za pobyt oraz opłata klimatyczna pobierana jest w dniu przyjazdu, zgodnie z

ustalonym przez Państwa terminem, najpóźniej jednak w dniu następnym do godziny 12.00.

Prosimy bardzo o dotrzymanie tego obowiązku.

6. Klienci hoteliku zobowiązani są dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe u naszego

pracownika. W celu potwierdzenia tożsamości, klient ma obowiązek okazać się dokumentem

z fotografią (Ust. z 10.04.1974 o ewidencji ludności i dowodach osobistych Dz.U. z 2001 nr

87 poz.960).

7. Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych

zameldowanych gości naszego hoteliku. Jesteśmy jednak zobowiązani do meldunku każdego

gościa. Z góry dziękujemy za wyrozumiałość.

8. W ośrodku obowiązuje doba hotelowa od godz.15.00 w dniu przyjazdu do godz. 11.00 w

dniu wyjazdu.

9. Najmując pokój, gość określa czas swego pobytu, a w przypadku braku takiego

określenia przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę. Przedłużenia pobytu poza

okres wskazany w dniu przybycia, gość powinien zgłosić w recepcji do godziny 10:00 dnia,

w którym upływa termin najmu pokoju. Hoteliku nie może uwzględnić życzenia przedłużenia

najmu pokoju w przypadku braku wolnych miejsc

10. Klient hoteliku przywożący ze sobą psa lub inne zwierzę domowe obowiązany jest

zachować wszelkie środki bezpieczeństwa, ażeby zwierzę nie zagrażało innym

wczasowiczom, bądź pracownikom hotelu, w szczególności zwierzę powinno być

prowadzone na smyczy i mieć założony kaganiec. Pełną odpowiedzialność za szkody

spowodowane przez zwierzę ponosi jego właściciel bądź osoba, pod której opieką pozostaje

ono w hoteliku

11.Za pobyt psa w hotelu pobiera się opłatę w wysokości określonej przez „Cennik usług

hotelu”. Pobyt innych zwierząt niż psy należy uzgodnić z pracownikiem hoteliku

12.Informujemy, że nie odpowiadamy za pozostawione w pokoju noclegowym mienie

klienta.

13.W hoteliku obowiązuje cisza nocna trwająca w godzinach 22.00 – 6.00.

14.Klient może organizować uroczystości okazjonalne w wynajmowanym pokoju tylko po

uprzednim uzyskaniu zgody kierownictwa hoteliku w granicach czasowych określonych tą

zgodą.

15.Gość ponosi pełną odpowiedzialności materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub

zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych (również zagubienie

kompletu kluczy) hotelik powstałe z jego winy lub winy odwiedzających. Za zniszczenia

wykryte po opuszczeniu pokoju po wcześniejszej konsultacji z najemcami zostaną oni

obciążeni kosztami naprawy.

16.Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej oraz ogólnego bezpieczeństwa w

pokojach nie wolno używać grzałek, kuchenek mikrofalowych, grzejników, urządzeń

gazowych, przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, niestanowiących

stałego wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy urządzeń RTV oraz

komputerowych.

17.Wymagana jest wcześniejsza rezerwacja terminu i pokoju. Nie gwarantujemy

zapewnienia zakwaterowania osobom nieposiadającym rezerwacji. W przypadku

wcześniejszej rezerwacji stosuje się uprzednią wpłatę zaliczki w wysokości do 40% ogólnej

kwoty zamówienia.

18.Zaliczka zwracana jest w całości w przypadku, gdy nie dojdzie do realizacji usługi z winy

obiektu.

19.Zaliczka przepada w całości w przypadku odwołania przez klienta rezerwacji pobytowej,

jeśli odwołanie nastąpiło na 7 i mniej dni przed zarezerwowanym terminem, jednocześnie

informujemy, że w przypadku skrócenia pobytu po dokonaniu meldunku nie dokonujemy

zwrotów.

20.Przy organizacji większych imprez, jak np. pobyt grup szkolnych, zakładowych,

kursokonferencji, wymagane jest uprzednie zawarcie umowy określającej szczegóły

zamówionej usługi.

21.W obiekcie zabronione jest: 

• zakłócanie spokoju, np. wykonywanie lub odtwarzanie

głośnej muzyki bez zgody kierownictwa

• zapraszanie i przyjmowanie gości (osób

niebędących klientami pensjonatu) w pokojach bez zgody kierownictwa 

• zachowanie gości i

osób korzystających z usług ośrodka nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych gości,

kierownictwo oraz pracownicy mogą odmówić bowiem dalszego świadczenia usług osobie,

która narusza tę zasadę 

• zachowanie powszechnie uznawane za nieprzyzwoite 

• palenie tytoniu na terenie obiektu

22. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zakwaterowania osobom:

• będącym pod

widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających 

• które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny.

23. Osoby naruszające zasady niniejszego regulaminu zobowiązane będą do opuszczenia

hotelu bez zwrotów kosztów.

24.Kara za palenie papierosów oraz niewłaściwe użytkowanie pokoju, powodujące jego

drastyczne zabrudzenie ustalana jest indywidualnie, lecz nie jest mniejsza niż 1500 zł, oraz

jest naliczona w stosunku do nakładów poniesionych na przywrócenie go do pierwotnego

stanu.

25.Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego gościa będą

odesłane na jego koszt na wskazany adres. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji

przedmioty te przechowane zostaną przez miesiąc, a następnie zniszczone.

26.Świadczymy usługi zgodnie ze swoją kategorią, w przypadku zastrzeżeń, reklamacji

dotyczących co do jakości usług, gość proszony jest o zgłoszenie ich nie później niż dobę od

momentu meldunku, reklamacje składane w dniu wykwaterowania nie będą rozpatrywane.

Jednocześnie informujemy, że nie odpowiadamy za niedogodności spowodowane z

przyczyn od nas nie zależnych Np. przerwy w dostawie prądu czy wody.